Friday, June 22, 2007

Båt-tur

Torsdag til fredag var Signe, Anders, Arnhild, Eivind, Tor Sveinung, Benjamin og jeg på båt-tur i Benjamin's båt. Fytti så koselig det var, å ikke minst, utrolig morsomt. Det ble lite såving på oss den natten, skal jeg si deg. Vi ble bare mer og mer og mer overtrøtte alle man. Stakkers Benjamin gutten, han skulle ha kjøretime på fredagen, og villtre som vi andre 'ungene' var(er?), holt vi ham våken nesten hele natten

Planen, var jo egentlig at jeg ikke skulle være med på denne turen, siden vi hadde avsluttningsfest med klassen om kvelden. Men siden Signe skulle være med, hang jeg meg på likevel. Det angrer jeg ikke ett sekund på at jeg gjorde, det var jo kjempekoselig tur:)

Fytti, for en herlig gjeng dere er Benni, Tori, Arnhild, Eivind, Anders og Signe!! Dere er heilt unike alle sammen;)




































Haha, se på dåven dyrene der bak:P


3 comments:

Anonymous said...

Såg ud så dåkke hadde dæ kosele;) Sunn æg ikkje va mæ^^ då hadde dæ nok våre 3 dobbelt så jilt:D Kødda, haha...Neste gong æ æg ao mæ;)

Goe gjeng!
-Bodil

Anonymous said...

Futti så kjekt d hørtes ud m båttur! Wii.. eg ao viil!
Herlige fålk heile gjengen:)

Futti! D nederste bilde va VILT sjuldigt! tihi:)

Love,
Camilla

Anonymous said...

Gal kjekke båttur jaffal!!:D

-Signe:P